4-5 juli

Hej på er, det var länge sen nu!
Jag kom hem för ett tag sen, men då käkade vi pizza med en gång. Riktigt gott, men självklart väldigt onyttigt. höhö.
Men igår kom jag, min bror och mina föräldrar fram till Motala vid ungefär fem-sex. Vi prata lite först. Sedan sjöng jag och min kusin Alva singstar innan det var dax för mat. Då blev det grillat kött och potatis i ugn, gott! Efter maten satt vi och prata en stund och sedan hoppade jag och Alva i poolen. Vi bada en stund, och sedan gick vi upp och sjöng singstar, efter en stund kom även våra bröder och var med. Vi sjöng till typ ett-halv två på natten/morgonen. Efter det fixade vi oss för sängen, och sedan gick vi och la oss. Jag somnade inte förnst vid halv tre. Och då vaknade jag nästan direkt utav våra föräldrar som kom hem från motala festivalen och ''krogen''. Men jag somnade om rätt snabbt sen igen. Imorse väckte dom oss vid halv elva. Men vi glev inte upp ur sängen förnst vid halv tolv. Då åt vi frukost och sedan efter ett tag så tog jag och Alva och våra pappor cykeln ner till slussen. Vi gick omkring lite där innan vi tog oss varsin mjukglass. Efter en stund cykla vi hem igen och då gjorde vi nästan ingenting, innan jag och familjen åkte hem.



Kram
/Mathilda


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0