Snart dax att åka!

Godmorgon alla underbara läsare! Hur är det med er? Jag mår toppen! Lite trött bara..
Mamma väckte mig vid klockan nio idag, men jag gick inte upp förens kvart i tio. Då åt jag frukost och sedan gick jag in och tog mig en dusch. Nu ska jag snart byta lakarn i min säng, det är skönt att komma hem till en säng som är renbäddad! :)
Sen ska jag packa det sista. Kanske hinner klinga lite på gitarren, innan det är dax att åka. Fast i för sig tar det ju ett tag innan man lyckats fånga katterna. Dom förstår nämligen att vi ska åka bort, så dom fattar att dom måste sitta i en bil, vilket de hatar. Men när de väl kommit fram så är de nöjda och glada. De älskar att vara ute och äta gräs! Hihi :)


Den här bilden är från i höstas när vi hade hyrt en stuga utav mammas jobbarkompis.

Nu ska jag som sagt bädda rent i sängen. Och jag tror tyvärr inte att jag hinner att uppdatera mer innan vi åker. Men det blir troligtvis någonting ikväll! Ha det så bra, så hörs vi! :)

Kram
/Mathilda


Kommentarer
linaa

SV: Tack!!

söööta katter i koppel:D

2009-07-25 @ 11:33:54
URL: http://linaabjornemalm.blogg.se/
Carro

Ha så kul gumman =)

Vi ses på måndag!

Puss

2009-07-25 @ 11:57:21
URL: http://carolineelf.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0