Torsdag 16/7

Hej igen! :)
Jag har glömt att säga att jag kommit hem från stan nu. Jag kom hem vid halv elva ungefär. Tänkte berätta lite om dagen för er:
Som sagt så väckte mamma och pappa mig klockan tolv. Jag gick upp och käka frukost, sedan bytte jag om och gick ett par kilometer med min mamma. Kom hem och duscha, sedan gick jag iväg till stan och köpte gitarr med min bror. Kom hem och försökte spela lite. Efter ett tag gick jag ner till stan och prata en stund med mamma och Micke och så. Sen mötte jag upp Linnea på stan. Vi gick omkring i lite affärer. Sedan gick vi och åt på Mcfett. Och snacka om att vi skämmde ut oss! Bl.a så rapade Linnea (dock inte så jätte högt) och jag bah ''ojj, jag fick sms'' och sen börja på asgarva, i säkert tio minuter eller nått. Stackars killen och tjejen som satt precis bakom oss. De försökte ha en liten romantisk stund där inne, och så kommer vi och förstör haha xd I alla fall, sen gick vi omkring lite på stan, alla affärer hade stängt, så vi hade ingenting att göra. Så vi gick till Bosses och köpte glass. Sedan satte vi oss på Trädgårsdstorget en stund. Gick till Netto efter ett tag och köpte läsk och energidryck. Sen gick vi till en lekplats vid Stångån. Pratade med ett liiiitet barn och hennes mamma en stund, vetefan vilka de var, med snälla var de. Och mammans man var skit snygg. Barnet var jätte gulligt! :D
Efter en stund så gick de. Så Linnea och jag slummade runt och åkte rutchkana och grejer. Efter ett tag gav vi upp och låg bara ner i gräset och prata och lyssnade på musik. Sen gick vi hem och hämtade godis och sånt. Sen gick vi ut igen, flumma vid den där lekplatsen lite mera. Sen gick vi ner till Stora Torget och väntade på att Linneas buss skulle komma. Sen gick jag hem, var hemma runt halv elva som sagt. Försökte spela lite på gitarren, men det gick inge vidare. Imorgon skulle pappa vara snäll och gp till Musikbörsen och be dom att stämma den, då kanske det låter lite bättre! :D
Men jag ska i alla fall kolla bloglovin och bdb nu. Vi hörs imorgon, eller senare ikväll.

Kram
/Mathilda


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0