Skulle ni fråga någonting om jag hade frågestund?

Godmorgon!
Mamma väckte mig klockan tio idag. Jag låg kvar i sängen till typ elva. Åt en snabb frukost ocg sedan satte jag mig här. Jag har inte ett skit att göra. Och världens tråkigaste väder är det också. Det regnar och är mulet. Usch. Vart tog sommaren vägen egentligen? :o Men om det är någon som vill vara lite social och hitta på någonting idag så är det bara att höra av sig. Förövrigt så kom jag precis o tänka på en frågestund. Dock så tror jag att jag inte kommer få några frågor. Men tycker ni att jag ska ha frågestund och vill ''delta'' att ställa frågot så kommentera i det är inlägget att ni vill att jag ska ha frågestund så får jag se hur många det blir, så kan jag fixa ett helt inlägg där ni får ställa era frågor så svarar jag på dom ikväll eller imorgon.

Men nu ska jag kolla in lite på bloglovin (där ni kan även kan prenumerera på min blogg, klicka i så fall på länken). Och fortsätta lyssna på musik och kanske klä på mig lite kläder. Jag funderar på att gå på stan en stund, men frågan är om jag orkar gå på stan helt själv. Jaja, jag får se hur det blir. Ha det bra alla fina läsare!

Kram
/Mathilda


Kommentarer
cecilia

Svar: tack för din kommentar ;* Jätte snygg blogg du har btw, är det du som ahr designat den?

Love Cec

2009-07-06 @ 16:35:07
URL: http://ceciliaprecious.blogg.se/
Josefin

Snygg blogg!

Allt bra med dig? :)

2009-07-06 @ 17:06:50
URL: http://jojjisen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0