Onsdag 15 juli - Ullared!

Hej allihopa, nu är jag hemma! :D
Bilresan dit var så lång tråkig som aldrig förr. Och så mådde jag super illa den sista halvtimmen, och jag blev så förvånad eftersom jag aldrig blir åksjuk nu för tiden. Men sen kom jag på att jag inte ens ätit en halv macka på morgonen, väldigt lite hade jag ätit. Så det var bara att jag var hungrig, för det gick över sen när jag ätit lite. I alla fall, jag köpte nästan ingenting. En vääldigt stor svart väska i skinn. Enligt mig inte så jätte snygg, men helt okej. Jag behövde verkligen en! Och så handlade jag massvis med underkläder, två stycken Hello Kitty plancher (nu har jag tre stycken i olika stolekar), ett brett ''skärp'' som är till för att ha vid bysten, och lite godis. Inte någonting mer. Jo, en Hello Kitty bag typ, eller det är i ett lite plastigt matrial, till för att ha typ badkläder och sånt i. Sen fick jag nog ingenting mer köpt tror jag, lite småsaker som foundation, deodorant och nagelack. Just de jag, de två första Twilight-böckerna köpte jag och min bror att dela på. Jag kommer dock vänta med att läsa dom, eftersom jag har en annan bok som jag precis börjat läsa i.
Det var i alla fall en väldigt trevlig ''resa'', mycket skratt de stunderna vi väl träffades. Eller jag och mamma träffades ju under hela dagen, men inte min bror och min pappa. Efter att vi hadlat klart så gick vi ner till sjön som ligger i närheten och tog oss ett dopp, riktigt skönt, med tanke på att det var så varmt!
Just nu är jag extremt trött, och funderar på att gå och lägga mig redan nu. Jag får se hur det blir. Imorgon ska jag och min bror gå iväg till Musikbörsen och köpa oss en gitarr. Ingen utav oss kan spela som sagt, men en kul grej bara. Vi hörs imorgon i alla fall, för jag tror inte att jag kommer blogga mer idag.

Kram
/Mathilda


Kommentarer
Anonym

TACK sötis :)

2009-07-15 @ 23:22:11
nnoshin'

Skön blogg!

Keep going :)

2009-07-15 @ 23:22:15
URL: http://nnoshins.blogg.se/
Leia

Jobbigt att bli åksjuk. :S

2009-07-15 @ 23:45:19
URL: http://onlyforever.blogg.se/
Anonym

tack detsamma!

2009-07-16 @ 10:09:47
URL: http://floosan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0