Nu är gitarren köpt!

Nu är gitarren köpt! Vi glömde säga till han i affären att han skulle stämma den åt oss, så det låter ännu mer förjävligt än vad det skulle gjort om den varit stämd. Fredrik är som vanligt bättre än mig. Fast det akn bero på att han har mycket mer tålamod än vad jag har. Jag ger upp efter några minuter. Men jag ska sitta hela kvällen idag hade jag tänkt, och försöka lära mig lite. Och jag var bara tvungen att köpa två supersöta plektrum som jag såg, visserligen inget mönster eller nått på, men dom är rosa båda två! Ett ljusrosa, och ett lite mörkare. Nu ska jag gå till min bror och klinga lite på gitarren. Snart kommer Linnea hit, vi ska ner till stan och köka lite eller nått. Vi hörs senare!


Riktigt så ljust som det är på bilden är det inte i verkligeheten.

Kram
/Mathilda


Kommentarer
Leia

Haha, det var ju väl det :D

2009-07-16 @ 16:33:31
URL: http://onlyforever.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0