Godnatt 20 juli

Hej igen!
Nu har jag legat och läst endel, och den är fortfarande super bra! haha :D
Och imorgon läser jag ut den, utan tvekan! Sedan får jag väl se om jag tänker börja på tvåan innan jag åker till den där stugan, eller så sparar jag både tvåan och trean tills vi åker. Jag får se hur det blir. Jag kanske inte klarar av att vänta att läsa den. Min bror läste ut första boken på en eller två dagar, andra boken på två dagar, och idag var han iväg och köpte den tredje boken, och säger att han ska börja lösa den imorgon. Haha, han sa att han bara skulle läsa den första boken, och spara andra och tredje tills vi åkte, men han lär ju läsa ut den tredje boken på två dagar också, haha. Den fjärde boken finns inte i poket ännu, utan bara i ''vanlig bok'' så att säga. Men den kommer nog ut i poket snart också tror jag (och hoppas!).
Men nu ska jag svätta bort sminket, kleta in lite ansiktsvatten, acnelösning, fuktkräm, osv... Sedan ska jag försöka sova. Jag har ingenting annat att göra i alla fall. Jag har konsigt nog börjat tröttna på att sitta vid datorn. Jag vet inte vad som fallit mig in. Men förändras nog snart ;) haha.
Förresten, förut hände det en rolig sak. Jag gick in till mamma där hon låg i sin säng och försökte läsa en bok hon precis börjat läs, och så säger jag med en ledsen röst: Mamma... tänk om Laurent, Victoria och James i Twilight kommer och ska försöka döda mig inatt, och sen så kommer Edward och puttar undan dom, och slåss mot dom, och medans han gör det så rinner giftet in i mitt blod och jag förvandlas till vampyr. Då kommer jag säkert att äta upp dig imorgon....
Och där fick mamma sig kvällens skratt! Det bästa med det var att hon trodde att jag var allvarlig, så efter att hon hade skrattat så sa hon: Men Mathilda, det där är bara en film, och en bok, det är inte på rikigt, jag lovar!
Haha herre gud alltså. Men godnatt allihopa, vi hörs imorgon. Sov så gott nu, och låt inte några vampyrer komma och äta upp er! ;D

Kram
/Mathilda


Kommentarer
Nathjonsson

Okej , då kanske man ska pröva sig på de ..

2009-07-21 @ 00:05:21
URL: http://nathjonsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0