Godnatt...

...alla fina läsare, och självklart kronprinsessan Victoria, som även fyller år idag. Grattis! :)
Förövrigt så var ju jag och åt på en rusturang fölut, China hette den. Jag hade aldrig varit där förut, men det var trevligt faktiskt! Jag åt sushi för första gången också. Inge vidare gott tycker jag. Men sen i alla fall när vi hade ätit klart så gick vi vidare till Musikbörsen och jag och min bror kollade på gitarr. Ingen utav oss kan spela, men kul att ha en lixom. Så vi ska köpa en nybörjar gitarr att dela på, till att börja med ;) haha. Efter det kollade jag, mamma och min syster (som kom i sista sekund och också åt med oss) på några otroligt snygga väskor som en gubbe ålde på torget. Dock köpte ingen utav oss någon. Sen gick vi i alla fall hem. Kollade vi tre på I taket lyser stjärnorna. Jag har redan sätt den, men den var lika bra idag. Och alla tre grät precis lika mycket. Efter ett tag började Allsång på skansen, så vi tittade på det och åt räkor. Sen började Vicotrias födelsedag, så vi tittade på det. Sen gick min syster hem. Så jag ska gå och lägga mig nu hade jag tänkt mig. Eller i alla fall försöka sova. För imorgon blir jag väckt klockan sju. Om inte ännu tidigare -.-' Vi ska tydligen åka hemmifrån senaste klockan åtta. Usch. Menmen, det kommer antagligen bli kul när vi väl är framme! Och jag kommer säkert att hinna blogga ett kort inlägg precis innan vi åker. Annars hörs vi imorgon kväll. Jag kommer vara borta hela dagen. Kommer hem rätt sent. Men vi hörs imorgon! :)

Kram
/Mathilda


Kommentarer
Leia

Nej fy, gillar inte heller sushi. :S

2009-07-14 @ 23:00:43
URL: http://onlyforever.blogg.se/
Bea

Hoppas att din vecka har börjat bra :)

2009-07-14 @ 23:35:02
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0