Godmorgon 8 juli

Godmorgon allihopa!
Mamma väckte mig vid elva. Jag låg och drog mig till halv tolv ungefär. Hade gärna velat sova ett par timmar till, om jag fått välja själv. haha. Sen gick jag upp och åt frukost tillsammans med min mamma och min bror. Just nu sitter jag och knarkar David Bowie, samtidigt som jag sitter och chattar lite på msn. Jag har inga planer för idag heller. Gud vad tråkig jag är känner jag. haha. Men ska se om jag orkar sticka ner till stan och kolla en snabbis på rean, ifall det är något jag behöver. Jag handlar så mycket onödigt hela tiden. Fast det kanske är normalt när man är en tjej i tonåren ;)
Men nu ska jag välja kläder för idag. Kanske kommer dagens outfit lite senare, jag får se ifall jag orkar ta kort. Jag hade tänkt att visa er dagens outfit igår, men det blev aldrig så.  Jag orkade inte ta kort då heller. haha.
Men vi hörs senare i alla fall!

Kram
/Mathilda


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0