Godmorgon 7 juli

Hej på er! Jag har precis ätit frukost. Mamma väckte mig vid elva idag. Jag som hade velat sova jätte lääääänge idag. Men så blev det inte. Jag hade verkligen velat sova länge idag, för jag drömde världens verkligaste dröm, jag hade velat veta slutet på den. Men det fick jag inte.
Och idag har jag ingenting att göra heller. Men jag känner att jag måste f*n hitta på någonting idag. Jag kan inte sitta här dag ut och dag in. Så jag sticker nog ner till stan sen och tittar lite. Kanske möjligtvis hittar nått. Fast jag kanske inte vågar gå ut på stan föresten.. Det åskar ute nu igen, det kommer säkert börja blixtra snart också. Läskigt. Men jag är feg, haha. Jag ska i alla fall gå in och ta mig en dusch snart. Men vi hörs senare!

Kram
/Mathilda


Kommentarer
Mindou ♥

sv; jag lägger till dig nu :) säg till när du lagt till mig! ^^

2009-07-07 @ 13:02:35
URL: http://mirandagehlin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0