Fredag 10/7

Förlåt för dålig uppdatering!
Jag, mamma och min bror kom hem från Gamla Linköping vid.... två kanske(?) Det tog ungefär en halvtimme dit i rask takt, och tjugo minuter hem i raskt takt. vi tog en liten omväg dit. När jag kom hem så spelade jag och min bror guitar hero en stund, sen ringde Linnea och fråga ifall vi skulle träffas, eftersom hon ändå var på stan. Så hon shoppade klart det sista, sedan gick hon till mig. Då ringde hon mig igen och jag bara garva typ. För att brorsan och jag hade lite roligt sådär, haha.
Till exempel så satt vi och valde låtar på gh. Sen så helt plötsligt skriker jag ut ''POKÉMON!''. Min bror bah: vafan håller du på med? och sen börja båda asgarva, och precis då ringde Linnea. haha. Men grejen är att jag satt och nynnade på en låt som jag inte kom på vilken den var, helt plötsligt kom jag på att det var Pokémon sången, så då bara skrek jag ut det. Fråga mig inte varför. haha. Men sen satt jag i alla fall och sjöng Pok´mon sången tills Linnea kom. Och då pratade vi en stund, sen sjöng vi Singstar. När vi tröttnat på det så började vi köra Eye toy istället. Det var så jävla jobbigt, så vi gav upp till slut och satte oss ute på balkongen och pratade lite. Sedan gick vi in till mitt rum och ringde upp Helena. Satt och flummade med henne i telefonen. Vid halv sju ungefär så följde jag Linnea en bit till bussen, coh fortsatte prata med Helena i telefonen. Och jag skämmde ut mig lite för ett par killar, som trodde att jag säkert var helt jävla sjuk i huvet. Sen när jag gick hem så fortsatte jag prata med Helena i telefon och så så skrämde några fåglar mig, så jag skrek ashögt, alla trodde säkert att jag var skit full och gick och ''prata'' med mig själv. Jag gick mest och garva, eftersom jag fortfarande var på flumhumör. Men sen kom jag hem, lugnade ner mig lite. Sedan var det kvällsmat. Nu satte jag mig här en stund, och måste kolla in bloglovin. Har säkert hundra olästa inlägg -.-'
Shit, det här inlägget handlade ju bara om hur jag skämmde ut mig på stan. haha, skit samma.
Men vi hörs nog senare ikväll! :)

Kram
/Mathilda


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0