Djävulen bär Prada och jordgubbar

Nu har jag precis tittat klart på Djävulen bär prada. Den kom ut för rätt länge sen och jag har velat se den enda sen den kom ut på bio. Och nu äntiligen har vi den hemma. Och jag och mamma kollade på den nyss, och skit bra tycker jag att den var, ärligt talat! Men enligt mig ganska dåligt slut. Fast jag är ioförsig rätt kinkig när det gäller slutet på filmer. haha.
Under filmen hann jag med att äta lite jordgubbar och glass också. Riktigt gott. Jag har nästan ätit jordgubbar varenda dag på sommarlovet. Men jag älskar't. haha.

Jag hoppas att det blir bättre väder imorgon. Så att man kan hitta på någonting. Fast det är oftast ingen som vill hitta på något. Jag är kanske lite väl översocial ibland. Jag ska jämt hitta på saker att göra. Men jag gör dom aldrig, efter som ingen annan vill göra något.

Menmen. Nu ska jag fortsätta kolla vidare lite på bloggar och sånt. Kika in lite på bilddagboken. Kolla lite på youtube. Och så får jag självklart inte missa att kolla in på bloglovin. Och glöm inte bort att ni kan prenumerera på min blogg där. Klicka här så kommer ni till hemsidan.

Kram
/Mathilda


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0