090723

Hej igen!
Hur är det med alla? Jag mår faktiskt super! :D
Imorse vaknade jag och Helena vid halv tolv ungefär tror jag. Vi låg kvar i sängen till klockan tolv och pratade lite, sedan gick vi upp och åt frukost. Vid ett var hon tvungen att åka hem, så då´slängde jag mig ner i soffan och började läsa. Jag har inte kommit så långt, eftersom jag inte haft tid att läsa på ett tag. Efter att jag läst en stund så satte jag mig här och kollade igenom alla ca 100 inlägg på bloglovin. Snart ska jag äta mat, och sedan ska jag städa. Usch, jag hatar verkligen det! Menmenm, jag har ju lovat mamma och pappa. OCh det man lovar ska man hålla! Right?
Vi hörs senare i alla fall. Sköt om er!

Kram
/Mathilda


Kommentarer
Lisette

Jag mår också super idag :D



Kommentera vad du tycker om Dessie, Paow och Kissie i mitt senaste inlägg :)



ha det så bra!

2009-07-23 @ 17:39:35
URL: http://lisetteridefors.blogg.se/
bex

du är jävligt bra på att designa bloggar.

& jag undrar om du har lust att hjälpa oss med våran blogg lite mer , skulle varit riktigt schysst? :)

2009-07-23 @ 21:10:18
URL: http://gonwess.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0