090719

Hej på er!
Ledsen för att jag varit så otroligt dålig på att uppdatera idag. Men jag började läsa den första Twilight boken och sen har jag inte kunnat sluta, så jag har legat och läst i säkert fyra timmar. Innan jag börja läsa så beställde min bror och jag en pizza att dela på. Och så har jag inte riktigt orkat att sitta vid datorn idag. Jag är på något konsigt humör så att jag knappt orkar någonting. Jag orkar lixom inte ens sitta vid datorn, och det måste betyda att det är något fel på mig idag! Menmen, jag kanske bara är på ett konsigt depphumör som jag aldrig hamnat i förut. Vem vet? Nu ska jag i alla fall fortsätta att läsa boken. Vi hörs imorgon eller senare ikväll. Som jag brukar säga ;)

Kram
/Mathilda


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0