090716

Hejhej!
Ledsen att jag inte hunnit blogga någonting idag. Mamma och pappa väckte mig vid tolv, jag gick upp och tröck i mig lite frukost. Sedan bytte jag om och stack ut och gick ett par km med min mamma. Jag kom precis in nu, och ska snart gå in i duschen. Ska bara vänta på att mamma ska bli klar. Sen ska jag och min bror gå och köpa gitarr. Ska testa den lite ett tag, sen ska jag träffa Linnea. Hon kan inte imorgon, och på lördag sticker hon till Skåne. Så jag måste helt enkelt försöka träffa henne idag! Och min mamma är skit seg så att hon går aldrig in i duschen. Hon fattar inte att jag också har bråttom -.-'
Men vi hörs senare i alla fall. Jag har inget mer att skriva nu.

Kram
/Mathilda


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0