090713

Hej på er!
Idag väckte mamma och pappa mig vid klockan 10. Hemskt, men dom tvingade upp mig så jag var tvungen att gå upp. Jag gick och åt frukost, och sedan började jag med städningen. Jag ska fortsätta med att städa nu, jag kände bara att jag behövde uppdatera lite. Sen när jag är klar med städningen så bara måste jag ta en dusch. Jag känner mig jätte äcklig! Men jag bloggar mera senare, ska fortsätta städa nu. Eller städa och städa, plocka undan alla kläder och sånt från golvet, och kanske damsuga lite. haha. Men vi hörs senare!

Kram
/Mathilda


Kommentarer
FotobyDenise [O R D & F O T O]

Hej, Jag gillar din blogg och undrar om du gillar min. För trots allt så behövs alla bloggar i bloggvärlden, annars skulle det inte bli samma sak, stora som små!

Därför ber jag dig att göra min dag ljusare genom att rösta på mig som veckans blogg här http://ctiinaa.blogg.se/2009/july/veckans-blogg-rosta.html Det tar endast några sekunder och det gör mig riktigt glad!



Självklart får du gå in på min blogg och titta in hur den är först;)



Ha en underbar kväll och TACK i förhand

Skriv en kommentar när du röstat!

KRAM

2009-07-13 @ 19:16:45
URL: http://fotobydenise.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0