090703

Godmorgon allihopa! Eller goddag kanske passar bättre...
Men jag har iaf precis vaknat. Min bror kom in och väckte mig vid klockan 10-halv elva idag. Då sa jag att jag ville sova några minuter till, och det gick han med på. Jag somnade om på direkten och vaknade upp två timmar senare. Om inte mer. Herre gud alltså. Och nu kom precis pappa hem och säger att vi ska äta lunch. Jag har lixom inte ens ätit frukost. Och så tvingar han mig att plocka undan alla kläder och sånt som ligger på hela mitt golv. Så jag får väl ta och fixa det snart då.

Idag har jag inga planer för dagen. Jag funderar på att åka till malmslätt och hämta min laddare hos Linnea. Sen kanske jag ska till Trädgår'n och sola lite. Men vi får se hur det blir. Imorgon ska jag kanske till Motala iaf. Där ska jag hälsa på mina kusiner. Det kommer säkert bli trevligt. Men nu ska jag äta frukost, hur mycket pappa än tjatar på mig att jag ska äta lunch så kommer jag inte göra det. hah.

Kram
/Mathilda


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0