Torsdag 12/2

heejj :)

skola idag, dt sög, och dt gick skit långsamt.

-teknik, kom för sent som vanligt..

-resurs, slappt som fan! behöver inte göra ett skit 8)

-set, slappt, vi gjorde inget, satt bara o prata typ ;)

-idrott, höjdhopp, och dt hatar jag! så tillslut skit jag it och satte mig på en bänk. fyfan jag hade redan skämt ut mig vafan ;o

-lunch

-spanska, dööött!

-matte, höhö vi hade prov och dt gick åt helvete för mig!

sen sluta vi, jag stack till Amy, för hon och Helena hade redan slutat. Vi var där en stund sen åkte vi in till stan. Amy köpte en väska. köpte godis och läsk till mig. Sen efter ett tag stack vi o fika, höhö vi hade askul o garva åt allt! xD hahhahah nåra töntar som satt där vara bara för patetiska asså! XD sen iaf så gick vi in på Åhlens, kollade på hårfärger, sen gick dom till station. Jag var tvungen att sticka till bion (I taket lyser stjärnorna), dom sto o vänta på mig! xD Men iaf, filmen var bra, sorglig, men absolut inte lika sorglig som boken! och jag blev besviken, eftersom dt inte var som jag hade tänkt mig, inte som dt var i boken lxm! menmen.. Jag tjöt, men inte lika mkt som jag tänkt mig, men sen när jag gick hem, då kom resten utav tårarna som inte kom där ine på bion kan jag säga! alla som gick förbi glodde något! -.-' Kom hem vid 20.45 eller nått. satte mig här. och jaa, jag har inget mer att säga tror jag inte.

Puss (a' <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0