Tisdag 17/2

Hejj :)
Idag vakna jag vid 11, åt frukost och sen satte jag mig här o spela The sims 2 lite.
Sen ringde Linnea, pratade lite med henne o så. Jag ska förövrigt va med henne imorron.
Och sen fortsatte jag spela lite.
Sen kom syster, jag var tvungen att vara social då.
När hon gick hem satte jag mig här lite, kika bdb ;)
Sen kom pappa, han lagade kvällsmat, vi åt.
Sen satte jag mig här igen, spelade The sims 2.
Och nu är klockan ungefär 22:30 och jag är trött.

Så här känner jag just nu:
- Jag saknar min kamera något enormt och vill ha tillbaka den från lagningen nu!
- Jag vill träffa Flisa!
- Jag vill träffa Sandra och kolla på henne när hon sjunger.. nån dag(?) xp
- Jag vill att min Amy ska komma hem nu för att jag saknar henne massor!
- Och jag saknar Helena massor också!
- Jag vill sova.

Godnatt!
Puss (a' <3



            Bilden är från nyårsafton och grymt suddig .


Kommentarer
Helena

Jag hade ju tänk att vi skulle va imorrn ju : < Nu får jag ha grymt tråkigt en dag till.

<3

2009-02-17 @ 23:51:21
URL: http://helenaekman.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0