något så kallat test.

har grymt tråkit, så jag svarar på några frågor på ett ''test'' som jag tog från bdb.

ÄRLIGHET:
Hur många har du varit riktigt RIKTIGT kär i ? typ 2... eller nått sånt.
Vad tycker du om kärlek? den är rätt jobbig, men den är väl fin, om man hittar rätt.
När kramade du någon sist? Idag
Saknar du någon speciell person? jao
Har du svårt för att bli kär? mjo, ganska.
När kysste/hånglade du med någon sist? dt skiter jag i.
Ångrar du det? jaa ;o
Är du singel? ja
När fick du senast en komplimang? Idag.
Har du hånglat med någon av samma kön? självklart 8)

HAR DU NÅGONSIN:
Varit medvetslös:
nej
Hånglat med nån riktigt ful: ne :3
Hånglat med fler än 50 pers:
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll?  nej
Gjort något riktigt dumt? jo
Gjort något du verkligen ångrar? aa
Varit nykter på nyårsafton? jaa
Åkt ambulans? nej
Gjort nåt olagligt? alltid (a)
Blivit polisanmäld? jo
Fått din mamma att gråta? ja
Skämts över dina föräldrar? skojjar du? :O
Skämts över dig själv? men jaaaaaaaa
Sagt jag älskar dig och menat det? ja

tagit droger? nej
Dricker du? ne
Vilka kläder sover du i?  T-shirt och trosor
Vad hatar du verkligen? clowner, mörker och insekter
Varit kär? mm
Har du varit kär i någon du inte haft chans på? haha oja
Är du ensam nu?  ja
Vill du gifta dig?  jo, dt skulle väl vara kul -.-'

 

SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng? jag
Såg dig gråta? mamma
Fick dig att gråta? mamma
Du delade en cigg med? Helena & Amy
Du gick på bio med? klassen, eller inte riktigt hela klassen, men nästan xp
Skällde på dig? mamma

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:
Gråtit? ja
Kramat någon? Ja
Pussat någon? nej
Köpt någonting? ja
Sjungit? ja
Saknat någon? ja

 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0