Melodifestivalen <3

Heejj alla bisexuella, homosexuella och hetrosexuella!

Nu är jag på lite bättre humör, jag vet inte varför, dt är väl för att ajg vart ute lite! ;)

Har iaf varit o kollat på melodifestivalen hos nåra kompisar nu.
Jag blev väl rätt nöjd med resultaten faktiskt!
Fast jag stör mig rätt mycket på att dt inte är så mkt schlager med längre!

Bidragen:

BWO - You're not alone
E.M.D - Baby goodbye
Velvet - The queen
Molly Sandén - Så vill stjärnorna
Sofia - Alla
Maja Gullstrand - Här för mig själv
Rigo & The Topaz Sound feat Red Fox - I got U
Mikael Rickfors - Du vinner över mig!


Till finalen i globen:


Molly Sandén - Så vill stjärnorna
E.M.D - Baby goodbye



Till andra chansen:


BWO - You're not alone
Rigo & The Topaz Sound feat Red Fox - I got U


Internationella juryns val:


Sofia - Alla



Rätt nöjd blev jag väl..
Jag tycker inte dt varit nån som varit så jätte bra i år!

mhmm.. jag har inget mer att skriva nu tror jag.
kommentera gärna! :)
Puss (a' <3


Kommentarer
Helena

Melodifestivalen sög ju XD

2009-02-22 @ 19:51:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0