matkrig med bror.

hej igen.
jag har precis tvättat av mig sminket, efter att ha haft matkrig med brorsan.
dt börja med att han var så jävla jobbig, och han reta upp mig ännu mer, jag var redan på såligt humör!
men iaf. Då kasta jag ett spagetti strå på hans arm. han slog till mig. sen slaffsa han, han var otroligt störande och äcklig så jag tog ketchupflaskan, riktade den emot hans ansikte och sa ''jag sprutar dig i ansiktet om du inte slutar!'' han svarade då ''haha gör det då!'' och eftersom jag brukar säga att jag ska göra saker o ting och sen när han säger så brukar jag säga ''nej''. men inte den här gången minsan! jag sa istället ''okej'' och sprutade ketchup rakt i ansiktet på honom, och gissa hur förvånad han såg ut! haha så jag sprutade lite till, då blev han förbannad och hällde ett helt glas vatten över huvet på mig, jag var inte berädd så jag blev lika chockad jag! och preics när han hällt dt över huvet på mig så öppnar pappa munnen som suttit och skrattat (precis som min andra bror oxå gjort), och sjunger Östen med restens låt, ni vett den här ''Jag har tvättat kostymen, och skortan min är strykt, slippsen knöt jag klar redan igår''. Och shit, jag bara bröt ut i skratt, med sminket rinnandes nedför kinderna..
dt var rätt kul faktiskt! xD


men nu ska jag nog försöka plugga lite. jag ska iaf göra spanska läxan, och så ska jag läsa den där jävla texten till fysiken nåra gånger oxå -.-'' Fyfan vad dött!
Jag har ju inte hunnit göra något innan, för precis när jag lagt upp inlägget om att jag var ensam hemma så kommer ju mina brorsor hem. dom säger att jag ska laga mat för att dom inte orkar dt! jaha, trodde dom att jag orka dt lxm? ;o -.-'
Jag fick iaf ställa mig o laga mat till oss, plus pappa som skulle komma hem lite senare, plus till en jävla massa matlådor! jag stod mest o svor när jag gjorde maten. och när dt var klar skulle vi ju äta maten (och ha matkrig), så jag har inte hunnit någonting.

men nu ska jag iaf göra spanska läxan, om den inte är för svår! då skiter jag it!
men hejdå,
Puss (a' <3


Kommentarer
Helena

HAHAHHAHAHHA

2009-02-25 @ 20:35:50
Alva Andersson

Hahah! jag satt fan och garva åt er xD Var det freddan eller cristoffer??:P



Men kolla gärna in min blogg!

Kram

2009-03-01 @ 20:10:53
URL: http://alvaa-andersson.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0