Måndag 23/2

Heejj :)

idag börja skolan igen, dt var dött!

- svenska, jag kom försent, men dt var så många som kom försent så jag slapp förséelserapport ^^
- bild, dt ä rätt slappt, ovi ritar rum, och jag höll på o garva igäl mig när våran bildlärare börja snacka om emosar XD
- fysik, slappt idag, jag har ju inte gjort provet, så vi som inte gjort provet skulle plugga tills vi ska göra dt, och de som skulle göra omprov skulle träna till dt osv. Men iaf, Helena o jag satt bara o prata hela tiden :)
- håltimme, Helena och jag stack upp till playa och käka kebabpizza *muumms*
- lunch, satt fortfarande kvar uppe på playa ;)
- engelska, kom försent då med, och den här gången fick jag förséelserapport, helvete! snart rektorn eller vad -.-''
- so, vi skulle skriva hela tiden, men jag gav 7 kr till Jenny och då skrev hon allt åt mig 8)

sen sluta vi, jag mötte Helena vid skåpen, vi gick till bussen, och hennes buss kom före min, för min var masser försenad! -.-'
Kom hem sen, jag käka glass, onyttig, jag vet 8D
och sen satte jag mig här, jag kmr sitta här hela kvällen antagligen! ;)
kanske bloggar nått mer sen, men nu kommer jag inte på något mer att skriva tyvärr,
men vi hörs,
Puss (a' <3


Kommentarer
Helena

Okej du bloggar nog mer än mig XD

2009-02-23 @ 21:37:44
URL: http://helenaekman.blogg.se/
Mathilda

Svar till Helena:



vad var dt jag sa? ;D

2009-02-23 @ 22:20:32
URL: http://mathildaelf.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0