Lördag 28/2

heejj, idag är dt sista dagen på månaden Februari år 2009 ifall ni vill veta :')

Dagen börja med att gå upp vid 12 typ.
försökte trycka i mig lite frukost.
sen satte jag mig här o nörda The sims 2 ett tag :D
o sen gjorde jag mig iordning, sminka mig och tog på mig kläder. håret fick var alockit idag xp
Vid 2 kom mamma hem.
jag, pappa och mamma gick iväg till Cloetta center där choklad festivalen skulle vara.
kom in där, dt blev att provsmaka mycket choklad, även lite cider blev dt ;D
jag köpte några olika choklad praliner också, gott gott :)
ska äta dom sen till melodifestivalen hade jag tänkt.
mamma och pappa köpte också masser praliner, fast dom köpte äckliga XD
jag är mätt från allt provsmak! xp
Fast jag ska äta kvällsmat sen, eller dt blir ostbricka typ :) Me like! ost, kex och frukt, goooott! :D
emm.. vad ska jag berätta mer då?
jag vet faktiskt inte, jag har inget mer att berätta tror jag.

Bloggar mer sen ikväll, berättar lite om melodifestivalen eller nått typ xP
hejdå,
Puss (a' <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0