Livet har en mening..

Den här bilden redigerade jag herom dagen. Med mitt motto på,
''Livet har en mening''
Och dt stämmer! För annars skulle vi inte leva! Försök o tänka om allt till posetivt, dt blir bäst så! :)
Jag har haft svåra tider, fortfarande svåra tider, men inte lika! man ska tänka, tänka framåt. Och jag är stolt över mig själv, eftersom jag slutat med vissa dumheter. Jag har fortfarande några hemska tankar kvar, men då sätter jag bara på lite musik eller nått. Det funkar oxå med att lägga sig o sova ett tag, då försvinner dt, dt funkar iaf för mig!
Men dt jag vill säga är att lyssna på mitt motto, dt stämmer! Och så vill jag att du tänker, tänker framåt!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0