jag har en känsla av att jag inte bara mår dåligt fysiskt, utan också psykiskt ...




Heejj, jag langar en bild på mig idag! ;)
snällt va? 8D 

 

idag var dt då skola igen då. Dt söög, fast dt gick väl ganska fort ändå. Idag var vi typ.. 15 eller 16 i klassen, hah ;)

- musik, höhö jag kom försent, bussen fick typ motorstopp? ;o

- engelska, fyfan jag hatart!

- mentortid

- svenska

- lunch, som sagt, jag lever på mackor xD

- matte, dt va väl rätt slappt ändå! ;)

- so, nutidskryss hela lektionen!

sen sluta jag, tog bussen hem, tog dt bara lugnt. Nu sitter jaghär.Ska väl snart äta kvällsmat antar jag. Och jag kommer nog gå oläggamig ganska tidigt idag, jag är skit trött och mår dåligt på allasättoch vis..

Puss (a' <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0