dansen var inställd.

hello again. (visst äger jag på engelska? :D) hah xD
jag bytte om och stressade iväg till dansen, men precis när jag skulle slå in koden så kommer Sara och Emelie o säger att vi inte har någon dans, att den är inställd, för att inte våran vikarie kom. då hade jag alltså stressat iväg i onödan! vfr kunde ingen säga dt lite tidigare ist? ;o
fast dt va faktiskt rätt skönt att dt inte var nån dans, för jag är så jävla trött så dt inte är sant!
jag väntar bara på att mamma och pappa ska komma hem så vi kan äta, sen ska jag väl iaf kolla lite på biologin tills imorron. sen kanske sätta mig här ett tag. och sen tror jag att jag ska gå o lägga mig. jag har blivit så tött på sista tin! eller dom två senaste dagarna, jag vet inte vad dt är..
men nu ska jag gå. Hejdå!
Puss (a' <3


Kommentarer
Helena

Mathildur kunde vi sova hos dig imorron? :D

2009-02-26 @ 20:22:01
URL: http://helenaekman.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0