bilddagboken .

jag vill bara reklamera mig själv lite, om min bdb :)


RosaRandigSko heter jag. Lägger in bilder varje dag! och om jag inte hinner eller är borta eller nått, då lägger jag in bilder när jag har tid!
Jag har tappat massor bevakare sen jag fixade så att bara vänner kan se. Men nu har jag ändrat, dock så att man måste vara inloggad för att kolla/bevaka den. Men gör dt ändå är ni snälla!
Det skulle jag uppskatta väldigt mycket :D

En sak till jag vill säga om dt. Jag kopierar dt jag skrivit på bdb om min dag hit till bloggen, därför står dt likadant. Men andra bilder finns dt som man kan kolla på, jag lägger in många bilder per dag! oftast iaf ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0