Alla hjärtans dag! ^^ <3

Hej alla, tänkte berätta lite kortfattat om min dag :)
Den börja med att mamma väckte mig vid 10.
Vi åt frukost.
Sen har jag suttit lite vid datorn, sjungit SingStar och kollat på film.
Sen när Christoffer & pappa kom hem från fisketävlingen så fikade vi lite.
Och då fick jag en present av mamma också, Låt den rätte komma in - boken :D
Den har jag velat ha jätte länge! Eftersom jag tyckte filmen var rätt bra! :)
Iaf, jag har inte gjort så mycket idag.
Men vi åt kvällsmat vid halv 7.
Och 20.00 började ju Melodifestivalen!
Nu har jag sätt den, och jag var inte riktigt nöjd med resultaten, men helt okej!
Och nu är jag trött, så jag ska gå och lägga mig.
Ha en bra fortsatt alla hjärtans dag allesammans!
Puss (a' <3




  



- Dock väldigt suddiga bilder, men min kamera är på lagning så jag måste ta med mobilen!


Kommentarer
Helena

Haha jag är din första kommentar? :D

2009-02-16 @ 00:41:39
URL: http://helenaekman.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0