Skansens julmarknad och skyltfönstringen på NK

Även idag har jag varit seg på uppdatering, men jag lovar att det ska bli bättre på jullovet! :)
Men i alla fall, imorse gick jag upp lite över 07:00, åt frukost, gjorde mig iordning och sedan åkte jag, mamma, pappa, syrran och farfar till stockholm för att gå på julmarknaden på Skansen. När vi både hunnit med det, skyltföntringen på NK och en till liten julmarknad så var det dax att åka hem igen. Vi var hemma i Linköping igen vid 20:15. Då åt vi mat, sedan tittade vi på tv, och nu hade jag tänkt att göra iordning mig inför natten, för gud så trött jag är efter att ha gått i detta snöoväder hela dagen! Alla på hela julmarknaden såg ut som snögubbar, bokstavligt talat, utan överdrift!

Vi tog även några bilder, men dom får ni nog imorgon, för de finns på min systers dator just nu..

puss
mathildaa.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0