Onsdag 9/12

Guuud så dålig jag blivit på uppdatering! Men jag lovar att bättra mig snart! Jag har haft mycket läxor och prov att göra nu på sista tiden bara. Men i alla fall, idag har skoldagen varit ungefär som vanligt. Efter skolan satt jag och Linnea på gårn ett tag, sedan gick vi hem till henne lite snabbt, innan vi träffade Emma. När klockan var ungefär sex så tog jag bussen hem. Åt mat, en maträtt som jag varit sugen på jätte länge, nämligen crepes! Så himla gått det var!
Efter det satte jag mig vid datorn, och hörde någon som skrek ''stanna för i helvete!'', men jag brydde mig inte så mycket eftersom jag är så van att folk skriker ute på gatan. Men sedan hörde jag och att min bror och min pappa gick om kring och sa ''nu kommer det ännu mer poliser, det kanske är ett rån!'' Så jag gick ut och då berättade de för mig att det varit några som åkt i en bil och sedan krockat och sprungit i väg. Polisen fick ta på en utav dom tror vi. Annars har vi ingen aning om vad som hänt, men poliserna har stått på gatan utanför mitt fönster enda sedan klockan nio typ, och nu har de precis åkt. Men men, det kommer nog upp på correns hemsida snart.
Det är spännande att bo så här mitt i stan, för det händer så mycket! ^^

Men i alla fall, imorgon och på fredag har vi inte några vanliga skoldagar, utan vi ska ha så kallade ''temadagar'' på våran skola. Det handlar om sexuella läggningar och mobbning. På fredag ska vi även på luciatåg.


Denna tröja hade jag på mig idag, fast med ett brett svart skärp under bysten, men jag tog av mig det när jag kom hem från Malmslätt, och denna bild är tagen för bara några minuter sedan.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0