Lucia!

Hejhej!
Idag väcktes jag vid klockan 10 för att gå upp och äta frukost. Sedan chilla jag galet enda tills mamma och pappa gick till deras buss som skulle skjutsa de till stockholm, där de sedan ska gå på båten Cinderella.

Jag och min syster satte oss ner och kleta på lite glassyr på pepparkakor, sedan åt vi ''barn'' lunch. När jag och min syster sedan suttit vid datorn ett tag, tröttnade vi och fick ett stort godissug, så vi kilade ner till Netto och köpte hem lite godis.

Nu har vi precis fikat, och ska snart börja med kvällsmaten som kommer ta lite mer än en timme.
Sedan i kväll är planen att vi ska titta på film, myyyys!


Bara för att jag har världens bästa storasyster ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0