Lördagdennittondedecember

Hejhej, ledsen att jag inte skrivit något inlägg idag. Men direkt när jag vaknat åt jag frukost, gjorde iordning mig, och sedan gick jag och min syster ner på stan och inhandlade de allra sista julklapparna. Vi blev utsvultna och gick hem och åt. Sen klädde vi julgranen som pappa släpat hem imorse (förövrigt så klädde vi den med endast färgerna rosa, lila, silver och vit, för att det skulle bli en äkta tjejgran). Resten utav kvällen har vi sätt på film, tv och ätit en god kvällsmat.

Nu har jag precis duschat, och ska strax gå och lägga mig, för imorgon ska jag upp tidigt för att åka till Stockholm. Där ska jag, mamma, pappa, farfar och syrran gå på julmarknad. Detta får min farfar i födelsedagspresent, eftersom han älskar upplevelser som detta :)




Kommentarer
Ithilien

Vad mysigt :)

2009-12-20 @ 23:02:12
URL: http://ithilien.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0