Lördag 26/12

Hejhej ♥
Jag knallade ner till stan och mötte upp Linnea nästan direkt efter att jag publicerat förra inlägget. Vi gick på stan, och jag hittade endel fina saker som fick följa med mig hem. Sedan gick vi till TacoBar och käka mat. När vi sedan skulle gå in på H&M igen så träffade vi på Victoria och Sofie. Vi följde med dom till donken och satt där ett tag. Sedan fick vi en inpulsidé att vi skulle gå på bio, dock blev det aldrig så eftersom alla inte kunde, då bussarna slutar gå redan vid halv tolv. Linnea orkade inte vara kvar på stan, så hon åkte hem. Jag, Victoria och Sofie knallade iväg till donken igen, där vi bara tog pommes och delade på, och satt där ett tag. Sedan gick jag hem. Då ringde Linnea, och vi bestämde att hon och jag skulle gå på bio sen. Det blir 2012, och den slutar vid tolv, så hon sover sedan här hos mig, myyys! :)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0