Dan före dapparedagen

Hejhej!
Jag hade ställt klockan på nio idag, men försov mig till tio. Då gick jag upp och duscha, sen åt jag frukost i lugn och ro. Då märkte jag även att det var dax att gå om ca 10 min. Så jag stressade på lite smink i ansiktet, utan att ens titta om det såg någorlunda normalt ut. Sedan halsprang jag och min bror ner till frissören. Det blev ingen stor skillnad direkt, men jag blev nöjd ändå :)

Nu har jag precis slängt i mig lite mat, och ska alldeles strax sätta igång med städningen. Vi halv fem ska jag posta brev till Finland, sen är det dax att knalla iväg till min moster och hennes nye karl, hehe.

Vi hörs senare, eller imorgon, på julafton! Ha det så bra så länge!

puss
mathildaa.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0