Vinterjacka



Jackan är köpt på H&M för 599kr eller 699 kr, jag kommer inte ihåg..
Jag tycker den är skit snygg i alla fall. Och jag behövde en vinterjacka, så det var bra att jag hittade denna. Annars brukar det gå hela vintern innan jag hittar någon jag vill ha. Och när jag väl hittar en så är vintern nästan över. Den här är inte jätte tjock, men ändå så pass tjock så att man kan kalla det vinterjacka. Ärmarna är hyffsat stora så att man får plats med en kofta/tjocktröja under.  Man kan ha jackan både uppknäppt, stängd utan krage och stängd med krage.
Jag tycker den är snygg. Men vet inte vad ni tycker. Berätta gärna! :)

Kram
/Mathilda


Kommentarer
Emma

Sv; Ska vara med en kompis & skämmas lite. sj?

2009-08-27 @ 17:03:54
URL: http://emmamatildaolivia.blogg.se/
matilda

sv: okej så skönt!! :D snka snart träffa en kompis, vi ska träna sen blir det att sova hos killen :D händer i helgen?:)

2009-08-27 @ 17:25:36
URL: http://matildaabergs.blogg.se/
Anonym

Skitsnygg :)

Vet du hur lik du är din syrra på första bilden ? ;O

2009-08-27 @ 19:41:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0