Måndag kväll


Jag tog bilden för rätt länge sedan, men har nog aldrig visat den. Och nu tycker jag att det var länge sedan jag la in en bild i ett sådant här ''vanligt'' inlägg. Om ni förstår vad jag menar..


Hej igen!
Min syster gick hem för någon timme sen ungefär. Och nu har jag precis tittat lite på friidrotten. Ja ska väl alledeles strax gå och lägga mig. Ni fattar inte hur trött jag är! Jag fattar det knappt själv. Jag fattar inte att man kan bli så trött... På tal om trött, vi kommer börja halv nio varje dag nu, istället för tio över åtta som vi har gjort i alla andra år. Det innebär att jag kan ta en senare buss varenda morgon. Dock så slutar vi lite senare varje dag.

Någonting som jag har kommit och tänka på idag. Jag har massvis med saker som jag måste göra. Gå till olika ställen och fråga efter en praoplats (Och ja, det är rätt länge kvar, men jag vill vara ute i god tid så att jag inte behöver ta de platser som blir över. Alltå, jag vill få det jag verkligen vill praoa med, och inte någonting som mina lärare väldjer ut åt mig). Shit, jag som är så blyg, och där ska jag stå och prata med en vilts främmande människa och inte veta vad jag ska säga, usch. Men jag måste ju som sagt få det gjort. Men så måste jag be mamma eller pappa att både boka tid till frissan och optikern. Jag är nämligen halvblind (nästan i alla fall), men jag har inte orkat ta tag i det tidigare. Och så måste jag som sagt till frissan, för mitt hår har blivit så slitet så det ser ut som... jag vet inte vad. Fult är det i alla fall. Färga håret behöver jag göra också. Jag har blond utväxt på vissa ställen. Samtidigt som jag har råttfärgad utväxt i hårbotten. Herre gud, detta måste verkligen fixas! Något mer som jag kom på tror jag... fast det kommer jag inte på just nu.

Jag ska i alla fall snart gå och tvätta bort sminket (eller okej, om en timme eller två). Och sedan ska jag gå och sova. Jag kommer inte kunna somna nu, även om jag försöker. Men jag säger godnatt redan nu i alla fall. Så vi hörs imorgon igen! Och jag får se ifall jag hinner blogga imorgon bitti eller inte..

Kram
/Mathilda


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0