Tisdag 18/8

Nu är jag äntligen hemma från skolan igen! Även fast dagen var helt okej, som är det fantastiskt skönt att vara hemma. Och tro det eller ej, men det märks ganska väl att man får sova tjugo minuter längre än vanligt! Vilket är extremt skönt.

Skoladagen började i alla fall med mentortid.
Sen so, och där började vi med samhällskunskap.
Efter so;n var det idrott, dock bara teori, och sedan en liten bollek som kallas Doppboll.
Lunch
Och sista lektionen var bild.

Halv tre slutade vi, men jag missade såklart bussen som gick då, så jag fick vänta och ta bussen som gick vid tio i. Jag kom hem ungefär en halv timme senare. Imorgon börjar dagen med syslöjd. Shit, läraren gillar inte mig precis. Menmen, jag får väl se till att sköta mig bra då.. haha. Vi hörs senare! ;)

Kram
/Mathilda


Kommentarer
emma

Vilken mysig bild på vattnet du har i headern :)

2009-08-18 @ 16:03:56
URL: http://emmaridefors.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0