Stan med min älskade mamma

Hejhej!
Jag vaknade vid halv nio idag, för att jag hörde mamma och min bror stå och prata precis utanför min dörr. Jag låg och drog mig en stund i sängen, innan jag gick upp och åt frukost. Sedan tog jag mig en dusch, klädde på mig och sminkade mig. När både jag och mamma vara klara så gick vi ner till stan. Jag fick köpt en ett par jeans och ett par jeansleggings i jeanstyg (båda mörka till hösten). Jag fick även köpt en grå tjocktröja med mussepigg på, ett linne som passar till mussepigg tröjan och så blev det även köpt en jeanskjorta. Jag tror jag fick med allt jag köpte.. Jag kommer i alla fall att visa er allting snart. Ha det så bra så länge! :)

Kram
/Mathilda


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0