Min pappa har lärt sig att smsa!


Detta sms fick jag utav pappa när jag var i skolan. Han har lärt sig att smsa! Dock har han inte lärt sig att använda punkt än. Fast det kommer väl så småning om.. haha.

Men som ni ser på smset så har pappa beställt en ny bil nu. Den kommer väl om två veckor skulle jag tro(?). Den är mindre än den vi har nu. För att just nu har vi en minibuss. Dvs en bil med åtta säten i. Men det behövs inte nu längre, därför har vi beställt en vanlig personbil med fem säten i. Och ska hela familjen åka någonstans så får min bror ta min mosters bil, eftersom att han fått körkort nu. Perfekt! :)

Kram
/Mathilda


Kommentarer
Emma

Sv; Okej! :) Snygg mobil du har

2009-08-28 @ 20:00:35
URL: http://emmamatildaolivia.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0