if i was a ritch girl lalalalalalalalaa

Halluuuuu! :D
Jag är superglad. Varför vet jag inte. hahah..
Jag har i alla fall precis duschat. Och tittat lite på olika sidor på internet, om jag hittar något fint att köpa. Självklart hittar jag massvis med kläder. Bl.a på Gina Tricot. Dit ska jag dra med mamma någon dag, och shoppa höstkläder. För det behövs! Jag tömde min garderob precis innan sommaren. Och det betyder att jag bara har linnen och sånt kvar. Jag behöver massor mysiga koftor, och jeans. gud vad jag vill shoppa nu! Jag ska tvinga med mamma ut på stan någon dag, när hon är på bra humör. hihi.

Vet ni? Imorgon är det torsdag, och det närmar sig helg! Gud så skönt! :)
Kram
/Mathilda




Kommentarer
matilda

sv: okej härligt! :D va gör ud åd?:)

2009-08-26 @ 22:40:00
URL: http://matildaabergs.blogg.se/
Emma

Sv; Så bra! =) Händer idag?

2009-08-27 @ 07:27:05
URL: http://emmamatildaolivia.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0