HEMMA IGEN!

Hej bloggen!
Nu är jag äntligen hemma igen. Så himla skönt!
Vi har haft det super trevligt där ute på landet, dock lite långtråkigt ibland bara. Men vi har sysselsatt oss rätt så bra tycker jag. Och ett kvällsdopp nästan varje kväll. Onsdag, torsdag, fredag den här veckan så var det jätte soligt ute, så då gick jag, mamma och pappa till stranden och solade och bada. På onsdagen så brände jag mig på knävecken, ena sidan utav ansiktet och armarna. Torsdagen brände jag mig ingenting, och igår (fredag) över nästan hela kroppen. Varför kan bero på att jag inte smörjer in mig så bra, och att jag är otroligt känslig mot solen.

Idag så gick vi upp klockan åtta och åt frukost. Sedan började vi med städningen. Runt elva-halv tolv så åkte vi hemmåt. Kom hem ungefär en timme senare. Jag satte på datorn med en gång, men internet fungerar inte, så jag satte mig vid pappas dator. Men han är och hämtar hem ett nytt modem på posten, så jag hoppas det fungerar bättre när han installerat det.
För övrigt så läggäer jag upp bilder från de här två veckorna på bloggen när internet på min daotr fungerar igen.
Ni får ha det så bra så länge, så hörs vi lite senare!

Kram
/Mathilda


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0