Godmorgon allihopa!

Min bror kom in och väckte mig vid klockan tio idag. Så vid halv elva ungefär så gick jag upp och käka frukost.
Nu satte jag mig här, tänkte bara att jag kunde blogga lite, men jag vet inte om vad. Men jag kände att jag behövde det, annars kommer jag säkert att glömma bort att blogga, och det är ju lite surt. För jag ska nämligen lägga mig och läsa klart den fjärde boken i Twilight serien nu. Jag har inte läst på flera dagar. Men idag läser jag klart dom där hundra sidorna, och sedan kommer jag nog skriva lite om dom tre sista (eftersom jag redan skrivit om den första) här i bloggen, så att ni som inte läst dom får en uppfattning om vad dom handlar om osv.
Så nu ska jag gå och läsa, vi hörs senare då! :)

Kram
/Mathilda


Kommentarer
Minnali

Vacker header! :)

2009-08-14 @ 13:14:14
URL: http://minnalis.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0