Godmorgon 12 augusti

Jag hade tänkt att gå upp rätt tidigt idag, för att hinna duscha och sånt i tid. Men självklart så försov jag mig. Så nu har jag precis klämt i mig lite frukost, och snart ska jag hoppa in i duschen. Jag som skulle vara hos Linnea vi typ ett. Menmen, jag får väl åka till henne med blött hår då, eftersom det tar typ en timme för mitt hår att bli hyffsat tort när man fönar det, så jag hinner därför inte med att föna. Jag får se ifall mina batterier till kameran hinner ladda klart tills jag ska åka iväg. Om de gör det så tar jag självklart med den, men lovar inte att ta några bilder. Men självklart kan jag försöka komma ihåg det! :)
Nu ska jag duscha. Och idag lovar jag att blogga precis innan jag åker! Låter bra va?

Kram
/Mathilda


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0