Fredag 28/8

Äntligen fredag! Nu är det helg, och ni anar inte hur skönt jag tycker det är.
Skoldagen har ändå varit helt okej. Jag har bara varit väldigt trött.
Idag har jag och ett par kompisar planerat en kompis födelsedag (Emma), hon fyller visserligen år i november, men lika bra att förbereda redan nu. Hon fyller 15 och vi ska ordna den sjukaste födelsedagen hon någonsin haft! Hon ska bla ha en ögonbindel för ögonen är det står ''byxmyndig'' på, som hon ska ha på sig när hon går genom hela stan. Sedan ska vi föra henne till någon resturang där vi ska äta god mat, innan vi ska gå iväg och se premiären av New moon (förtsättningen på Twilight). Sedan får vi se vad vi hittar på mera. Jag längtar dit! :)
På tal om Twilight, så kom jag på att jag ska nog titta på Twilight nu faktiskt. Jag tittade på den i går kväll också, hehe. Men jag skyller på att det är min syster som fått mig beroende igen! ;D haha. Vi hörs senare!

Kram
/Mathilda


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0