Torsdag 9/4

Ledsen, men jag tog aldrig kort på dagens outfit xD
nej men asså ag orka inte, jag hade så brottom och så vare så enkla kläder också, typ svart. höhö.
Men dagen har varit underbar, träffade älskade Amy <3
jag mötte upp henne på Stora torget, så gick vi till Ming Palace, gooottt :)
och skit kul vare när en skit het assiat som jobbar där gick förbi, vi hade typ precis innan suttit och pratat om hur vi skulle kunna gå fram ch fråga om nummer o grejer. iaf, och så när han går förbi så säger Amy typ ''det smakar prutt'' HAHAHAHAH XD det var skit kul! ch han bah kolla på oss och.. hahahah, det var kul! XD
mm.. det var kul. sen när vi ätit klart o så iaf så gick vi o kolla lite på stan, Amy köpte ett par shorts- ljusa, rätt korta, slitna, lite hål i- från BikBok. Skit snygga, men jag hade inga pengar. men ska nog köpa ett par när jag åker till sthlm nästa helg, om dom finns där dvs.
och sen gick vi iaf hem till mig, spela sims lite, kolla på youtube, låg o gosa i min säng (a) och sånt där.
sen vid sju gick vi ner till stan igen, vi köpte glass, och gick till Stora torget. sen efter ett tag kom hennes buss, och jag gick hem. när jag nästan var hemma ringde Amy och sa att hon gått av bussen och nästan var hemma hos mig, för att hon hade glömt sina shorts xD så jag mötte upp henne utanför porten så gick vi in till mig och hämtade shortsen, sen stack hon till busshållsplatsen igen.
Jag skulle äta. men för min del blev det typ inget. jag var inte hungrig.
sen kolla jag, mamma och bror min på tv. nu satte jag mig här, ska spela sims lite nu tror jag (y)
Men vi hörs imorron!
Puss (a' <3


Bilder från dagen:




Kolla mina ögon på den här bilden:
:s




Denna bild är helt underbar, så jävla söt! :




Jag la dock inte upp alla bilder, för några var lite väl heta *hosthost* xD


Kommentarer
amy

HAHAHHA fyfan för den bilden mathilda ;_;



men seriöst så jävla bäst vare, och skapligt dumma var på vi på ming palace HAHAHAHHAHAHHA xD

2009-04-09 @ 22:05:19
URL: http://amysvensson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0