Torsdag 2/4

heejj ^^
dagen började med att mamma väckte mig vid tjugo i åtta. jag gick upp, gjorde mig i ordning o så. sen vid kvart över nio fick mamma och jag skynda oss iväg till sjukhuset. fick vänta ett tag , sen in till röntgen. när dt var klart gick vi till ortopeden, fick vänta ett tag där med. sen när vi väl kom in så tog dt typ tre minuter, sen fick vi gå hem. eller jag gick direkt till bussen. kom till skolan vid halv tolv, så jag satte mig i omklädningrummet o vänta tills resten utav klassens idrottlektion skulle sluta. när den precis gjort dt och de kom in i omklädningsrummet så sicka Helena ett sms och sa att hon och Amy satt i matsalen. så jag gick dit, sen precis när jag satt mig kom Annika, Louise b och Emma och satte sig där med. och så när vi ätit färdigt så gick vi o satte oss på en bänk ute i sköna vårsolen :)
sen vid ett började spanskan. och så fick vi en fem finuters rast utav våran lärare, så jag och Helena stack upp till service, vi kom typ 10 minuter försent tillbaka, men skit samma. lärarn gillar oss, så vi fick varken prick eller förséelseraport 8) tror jag iaf.. ;s Haha jaja, sen efter spanskan var dt matte. vi hade matteprov, dt gick inte så bra för mig. alltså b-delen är skit svår jue! :o
efter matten så slutade vi. jag gick till busshållsplatsen med Helena. vi satte oss på marken och käka godis ;D
sen kom hennes buss, jag krama om henne massor, eftersom hon ska till Österrike, dt var sista dagen på mer än en vecka som jag kommer se henne :'< Sen stod jag där på busshållsplatsen, sen kom Annika. och bussen kom. Väl hemma så satte jag mig här med en gång. kolla bdb o sånt. Min dans börjar om en halvtimme, jag kan hinna om jag går nu. men jag orkar inte! jag kan iaf inte vara med o dansa.. Jag tror jag skippar att komma o kolla idag.
men nu vet inte jag vad jag ska skriva mer.
pappa är på stan och han kanske skulle köpa Kent-boxen 8D äntligen säger jag bara! <3

men men, vi hörs!
Puss (a' <3


Kommentarer
amy

jag kmr sakna häcken av mig efter bögen.

2009-04-02 @ 18:48:31
URL: http://amysvensson.blogg.se/
Helena

Jag kommer sakna er ...

</3



Puss på dig älskling!<3<3<3

och vår kära lärare, haha.

2009-04-02 @ 21:11:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0