Torsdag 16/4

hejsan.
Skola idag igen, det skit tråkit. fast det gick rätt fort ändå.

- Teknik, jag gjorde klart mitt hus.
- Resurs, satt o rita som vanligt.
- Set, fyllde i en lapp till utväcklingssamtalet.
- Idrott, jag var inte med. Jag satt o träna fingrarna och prata med Felicia.
- Lunch
- Spanska, haha det går bra Helena ;)
- Matte, räkna några sidor.

Sedan slutade vi. Jag gick till busshållsplatsen. Väntade där med Helena och Annika. Sen kom Helenas buss, Annika och jag stod fortfarande kvar o väntade på våran, efter ett tag kom den.Vi satt o garva lite åt Allard och Robin xD
Aja, jag kom hem nyss iaf. Har tränat fingarna lite nu. Jag tror jag ska vara duktig och plugga lite svenska nu. Sen ska jag till dansen.
Men vi hörs sen!
Puss (a' <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0