Tisdag 21/4

hej, jag gick till skolan idag, trotts att jag inte mådde någe vidare bra. Men dagen gick hyffsat fort ändå.
Fast jag hade lite smått otur på morgonen. Jag försov mig och missade bussen. fick alltså ta en senare buss, sen när jag väl kom till skolan så kom jag på att jag hade glömt spanska böckerna hemma. Men det gick iaf. Eftersom jag har världens slappaste spanska lärare ^^

- Spanska, som sagt så kom jag masser försent och hade glömt böckerna hemma. Och så mådde jag skit.
- So, skrev massor.
- lunch, någon äcklig fisk.
- håltimme, eftersom läraren aldrig kom.
- Idrott, jag var inte med. För det var fotboll utomhus och jag hade bara innekläder med mig, men det var typ tolv stycken eller nått som inte var med. Vi fick gå masser.

Sen slutade vi. I vanliga fall brukar jag ta halv tre bussen men idag kom jag faktiskt med bussen som gick tio över två (y)
Iaf, när jag kom hem så åt jag en liten ''mellis''. Sen satte jag mig här. Ska snart åka o kolla på den där stugan igen. Tänkte att jag skulle hinna blogga innan det, och det hann jag ju ;)
Men vi hörs antingen ikväll eller imorron!
Puss (a' <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0