Söndag 26/4

Hej :)
dagen började ju med att spela sims och sånt där.
Sen när pappa kom hem så stack vi iväg på en cykeltur. När vi cyklat rätt långt i uppförsbacke och motvind så stanna vi och fika lite (a) Sen fortsatte vi. Och då kom årets första sommarregn ;)
Vi var borta i ungefär 3 timmar.
Sen när vi kom hem så var jag skit trött i benen oach så. Men pappa satte igång Eyetoy så då spela jag det där träningspasset där, så jäkla jobbigt!
iaf, sen satt vi ute på balkongen och käka glass i den underbara värmen, 22 grader! ;o :D
Sen gick jag o satte mig här och nörda sims jätte länge. Sen åt jag mat. Och spela sims lite till. Sen kollade jag på tv med pappa och bror. Nu satte jag mig här igen, tänkte att jag var tvungen att blogga iaf ett blogginlägg till idag, och så blev det ju.
Jag sitter här och knarkar David Bowie förfullt :)
Fast ska gå och duscha nu. Vi hörs imorron!
Puss (a' <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0